Puan vermedi·355 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2015 00:00 Orhan Kemal'e hakketiği değer verilmediği kanaatindeyim. Orhan Kemal sitemiz okurları tarafından çok az okunduğuna şahit olunca gerçekten çok üzülüyorum. Oysa ülkemiz sorunlarını kendi zamanına göre çok güzel anlatan bir yazarımız. Yazar bu kitabında da sinema özentisi (artist olma) ile yaşayan, kasabalı bir kızımızın yaşamını ve bu özentisinin nelere yol açtığını göstererek; yalın bir anlatımla, çok güzel bir kurguyla okuyucuya aktarmıştır.