Okuduğum Zweig kitapları içinde beni en çok etkileyen Mecburiyet oldu. Ferdinand'ın yaşadığı ruhsal ikilim çok başarılı aktarılmış. Aslında bu ikilem baş etmesi zor bir o kadar da yardım ile aşılmaya çalışılan bir durum olduğundan başarısı daha da arttı benim için. Bundan sonra Zweig okumaya devam edeceğim, bu kitabın üzerine çıkabilecek bir kitabına rastlayacak mıyım göreceğiz. Tavsiye ederim herkese.