•Öncelikle "klasik" okumaya korkanlar için , ve romantik tarzı seviyorlarsa, başlangıç kitabı olabilir. Dili oldukça akıcı, sade ve gereksiz betimlemeden uzak. Kendine özgü yazım tarzıyla kitabın derinliklerine dalıyor ve orada yaşıyorsunuz.
•Beni oldukça etkileyen, okurken hissettiklerimi asla unutmayacağım çok güzel ve anlamlı bir kitaptı... Gereğinden fazla gururun ve önyargıların hayatımızı gereksiz yere çıkmaza sokacağını, gözümüzün önündeki gerçekleri kendi kibrimiz, gururumuz ve önyargılarımız yüzünden göremeyeceğimizi anlatıyor. Gururu kendinden büyük sevgili Bay Darcy ve önyargılarını hissettiklerinin önüne baraj gibi koyan Lizzy'nin etraflarına ördükleri duvarı birbirleri için yıkmalarını izliyoruz. Gerek ana karakterler gerek yan karakterler o kadar ince anlatılmış ki... Kitabı sevmemek imkânsız! Gerçekten çok keyifli ve güzel okunan bir kitap. Hatta ben bu kitabı bitirdikten sonra 3-4 gün yeni bir kitaba başlayamadım. O kadar çok etkisinde kalmışım ki... Ve hala söylüyorum bunun kadar güzel bir aşk romanı şu zamana kadar ne okudum ne izledim... Herkesin okuması gereken, önemli eserlerden