Puan vermedi·208 syf.··
2019 27. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2019 20:43
Çok sevdim diyemem. Sevmememin sebebi kötü olması mıydı, hayır. Sadece bazı şeyler okumak istemeyeceğiniz şeyler olur bilirsiniz. Kitap bakış açısı olarak kahraman bakış açısı ve kahramanın hissettiği duyguyu sonuna kadar size aksettiriyor. Yazarın bir ergenin psikolojisini nasıl güzel çözümleyip bize aktardığını takdir etmek lazım. Ama başta dediğim gibi çok da okumak isteyeceğim bir kitap değildi.
Çavdar Tarlasında ÇocuklarJ. D. Salinger · Yapı Kredi Yayınları · 202171,3bin okunma
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.