·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2019 17:11 · Aman tanrım!..
Ben nasıl bir seri okudum?
Ilk kitaba başladığımda en fazla 20 yaş kitabı diye az kalsın elimden bırakacaktım. Şimdi ise seri bittiği için üzülüyorum :))
Garip şekilde çekici bir kitaptı. Yazar serinin üç kitabı arasinda kurguyu o kadar güzel bağlamış ki hayran kaldim resmen.
Sonuç olarak seri bitti ve özellikle genç arkadaşlarıma tavsiye edebileceğim bir seri daha var artık.
Lynne Matson bu seride bence başarılı olmuş. Emek verilerek oluşturulmuş her eser alkışı hakeder. Ama daha iyisi çevirisi Bilge Turan Zourbakis ellerine sağlık.
Kitapla kalın, hoşça kalın.