Gerçekten de bir simülasyonun içinde olabilir miyiz? Eş zamanlı olarak Dicaprio'nun zindan adası filmini izlemiştim. Kocaman bir boşluğa düştüğümü sandım. Yaşadığın hayatı senin iraden dışında senden daha küçük bir şeylerin yönetiyor olması gerçeği çok korkunç.
Kitapta erdemlerimiz,ahlakımız ve sahip olduğumuzu sandığımız tüm insani şeylerin aslında saf bir oksijenle değişebileceğini söylüyor. Ne yalan söyleyeyim tam da aradığım düşünce bu dedim. Bu evrende hepimiz birer toz parçasıyız ve tek bir şey bile bizi yönlendirmek için yeterli. Hala kibirli miyiz bu gerçeğe rağmen?