Puan vermedi·67 syf.····Okunma: 24 Aralık 2018 13:45 Hikayeyi okuduktan sonra Zweig'e şaşkınlık ve hayranlık duydum. Bir kadının sahip olduğu erdemleri öteleyip bir erkeğe bakışı, bir yabancıya cesareti, kazanma hırsıyla dolu bir genci dizginleyişi hatta dişi merhameti ancak bu kadar zarif anlatılabilir. Kime ait olduğunu bilmeden okuyan biri öykünün, bu tutkuyu hisseden bir kadın tarafından yaratıldığını sanır.