·56 syf.····Okunma: 03 Nisan 2019 13:12 Aslında bu kitaba pek bir yorum yazamayacağım. İlk kez Jack London okudum ve ilk 10 sayfası beni gerçekten sıktı az kalsın bırakıyordum. ama sonraki sayfalar biraz daha iyiydi. Yani demek istediğim okurken sıkılabilirsiniz. Bence bunu okuyacağınıza stefan Zweigh okuyun daha iyi derim.