Kısaca...
10/10
·520 syf.··
Beğendi
·
2019 4. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2019 19:11
Yılmaz Özdil hakkında Atatürk üzerinden prim yapıyor iddiaları üzerine ben de çok yoğunlaşmıştım ve kitaba önyargılı başlamıştım. Yalnız o kadar güzel o kadar akıcı anlatılan bir kitap ki Atatürk de bizden biriydi içimizdendi sanki bizim babamızdı hissini en derinde hissediyorsunuz. Eğer ki Yılmaz Özdil prim yapıyorsa böyle başarılı kitap değil başından savma bir kitap yapardı diye düşünüyorum. Kaynakça yok diyenlere de sesleneyim. Kitabın içinde anlatılan paragraflarda örneğin Makbule'nin anılarından, Sabiha Gökçen'in anılarından gibi belirtiliyor. Yani okuduğunuz paragrafı internetten araştırdığınızda bir kaynak oluyor. Gözyaşlarınızı son sayfalara doğru tutamayacağınız, Atatürk'ü bir kere daha derinden özleyeceğiniz ve Ne Mutlu Türk'üm diyeceğiniz bir kitap. Atatürk'ü kötüleyen bir yer yok. Öyle anlatıldığı gibi değil. Gönlünde yer açmış kadınlardan ve içtiği alkolden tabi ki bahsediliyor. O da bir insandı nihayetinde. Elbet sevecekti. Ve Atatürk'ün savunduğu şeye de değineyim. Siz saraylarda padişahlar içmiyor mu zannediyorsunuz, dört duvar arasında görmüyorsunuz. Bense şerefimle milletimin gözü önünde içiyorum diyor. (Cümle eksik olabilir) Lafın kısası mutlaka okunmalı. Teşekkürler Yılmaz Özdil. Her şey için minnettarız Ata'm.
1000Kitap
Mustafa KemalYılmaz Özdil · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201815,7bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.