Puan vermedi·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Nisan 2019 02:05 İlginç bir şekilde sevdim kitabı.Baktığınızda bir gencin bir haftalık kendince macerasını anlatıyor pek bir şey yok gibi ama hoşuma gitti işte.Bence de özlüyoruz hayatımızdan geçen herkesi, en azından bir defa.