·382 syf.····Okunma: 06 Nisan 2019 00:35 Alkol sorunu yaşayan bir babanın girdiği her işte başarısız olup yolunu overlook oteline düşmesiyle başlar hikaye. Bu tekinsiz otele ailesiyle birlikte gitmek ve orda her şeyden uzak bir kışı geçirmek zorundalardır. Oğullarında ışıltı adında bir güç vardır ve kötülükler ona görünmektedir. Zorlu geçen bir kış ve kurtulma çabaları anlatılmaktadır.
Ben kitabı çok sevdim. Bir de Stephen King olunca korkmamak imkansız sanırım. Betimlemeleriyle sizi içine çekiyor ve sanki siz de o otelin koridorlarında dolanıyorsunuz.