·94 syf.····Okunma: 06 Nisan 2019 22:54 Anlatamadıklarım boğazımda sıkı bir yumruk, kederim burnumda acı bir sızı.
Katıyım, taşların içi gibi kaskatı.
Ne antlar içtim, ne ahlar ettim.
Affetmeyeceğim dedim, ilendim.
Acizlik işte, söylendiğimle kaldım.
***
Kitap 15 kısa öyküden oluşuyor. Aslında ben öykü okumayı seven biri değilim, tam konunun içine dahil olmuşken güm diye bitiyor. 3 sayfalık öyküler hiç bana göre değil.
Yazarın kelimeleri kullanış biçimi çok güzel, tek canımı sıkan çok kısa olmalarıydı.
Her birisi üzerine roman yazılacak cinsten, vurucu, rahatsız edici.
14. Öykü 'Yarın Mutlaka' da çok etkilendim.
Öykü okuru olmasam da beğendim. Şans verilebilir.