·246 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Nisan 2019 14:56 ...."Tanrım, bana değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasında ki farkı anlayabilme sağduyusu ver."
Kitabı okurken, üzerime bir çarşaf geçirip dağlara, ormanlara kendimi atasım geldi ama bir Aborjin bulamayacağımı hatırladıktan sonra saçma bir fikir olduğu anladım.. Teşekkür etmek yada Lütfen kelimelerinin anlam ifade etmediği, zaten her şeyin bizim için olduğu ve elimizdekileri paylaşmanın gerektiğini öğretti Aborjinler.. Acaba gelenekleri tüm dünya da uygulansa savaş olur muydu?