8/10
·304 syf.··
2019 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2019 14:50
Bir kitap için tavsiye etmiyorum hiç beğenmedim demek yazara çok büyük haksızlık olur bence çünkü emek vardır. Her kitaptan birşeyler öğrenebileceğime inanırım. Okuduğum her kitap bana birşeyler katar. Yazar ile bazı cümlelerinde ters düşerken bazı cümlelerinde çok hak verdiğim yerler oşmuştur. Zaten bir kitabı okurken yazarı kendime dost ediniyorum. Onunla bildiğiniz tartışıyorum. Bu ne demek yaaaa? Gerçekten böyle olduğunu mu düşünüyorsun ? Yada hiç aklıma gelmemişti diyip gülüyorum. Son olarak kitaba gerçekten ön yargılı başlamıştım. Düşünce tarzıma yakın bir kitap olmadığı için olabilir. Ama iyiki okumuşum iyiki tavsiye edilmiş diyorum. Her tarzdan kitap okunması taraftarıyım.
1000Kitap
Ben Ney’imHakan Mengüç · Destek Yayınları · 20205,4bin okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.