Okuduğum ilk Zweik kitabı tüm kitaplarını okumak istiyorum tabiki. Kitaba gelecek olursak genç bir kızın, bir adama olan ömrü boyunca süren aşkını gözler önüne seriyor kitap.Aşk ki nasıl aşk. Hayatındaki herşeyden herkesten öte olan bir aşk bir sevgi.. Gözlerimin dolduğu anlarda oldu okurken yaşadım hissetim kızın yaşadıklarını mektubu yazarken ki hissiyata büründüm okurken.. Etkisinden çıkamayacağınız bir kitap kesinlikle okuyun okutun..