Baş karakter Miranda 10 yasındayken Turner’a aşık oluyor ve günlük tutmaya başlıyor. Aradan yıllar geçiyor ve biz Turner ile Miranda arasındaki ilişkiyi okuyoruz...
Evet konu klişe gelebilir tabi ama ben Julia Quinn’in içten anlatımı sayesinde bunu önemsemedim. Julia Quinn okumayı hep sevmiş olsam da bu kitabı farklı severim zaten. Neden derseniz yazarın günlükle birlikte Miranda’nın duygularını bize iyi bir şekilde aktardığını düşünüyorum. İnsana birşeyler hissettirebiliyor.
Diğer tarihi romanlardan farklı olarak da daha durgun ve biraz üzgün bir hikaye. Okumayı bir an olsun düşündüyseniz bir şans verin derim :) Ayrıca Miranda’dan sonra diğer karakterlerin hikayeleri okumak da güzel olurdu. Keşke bu seri de tamamlanmış olsaydı.