·181 syf.····Okunma: 14 Nisan 2019 20:52 Bu mükemmel kitaba klasik bir kişisel gelişim kitabı demek inanın çok büyük haksızlık olur. Engin geçtan bir psikiyatr olarak, insan ruhunun otopsisini yapmış kitabında..Her cümlede kendinize ve çevrenizdeki insanlara dair harika tespitler buluyorsunuz. Ama kitaptan da anlaşılacağı üzere yazarımız bu tespitleri yüzlerce klinik vaka ve hayat tecrübesi üzerine edinmiş.
Toparlamak gerekirse insan olmak bir kere okunacak kitap değil. Hayat boyu başucu kitabı yapılacak nitelikte..Tekrar okuyacağıma eminim..