·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Nisan 2019 10:59 Samimi, içten, gerçekçi bir hikaye. Anlatım kalitesi iyi. Kişisel bir yaşamdan diğer yaşamlara hitap ediyor. Okudum diyenlerin keşke okumasaydım diyeceği bir kitap değil ama fazla birşey katacak bir kitap da değil. Kişisel olarak çıkarım yapılabilecek ve özdeşlik kurulabilecek bir kitap olmuş.