·267 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2019 00:59 Baskısı olmayan bu kitabı bulmak benim için çok zor oldu. Ama iyi ki bulmuşum bir şekilde ve okumuşum. Değdi çabalarıma. Gerçekten çok büyülü bir kitap olmuş. Fantastik öğeler ile baya göndermeler yapan bir kitap olmuş. Şu sıralar Anunnakilere baya merak salmışken bu kitabı okumak çok yerinde oldu. Artık bizim yazarlarımız da fantastik dünyaya bilimsel bilgileri katarak gayet başarılı eserler veriyorlar. Çiçek Sekban'ın okuduğum ilk kitabı oldu. Ve diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım. Dili ve anlatımı da oldukça sade ve yalın. Akıcı bir şekilde okunabiliyor. Yazarından öğrendiğim kadarıyla yakında yeniden basılacakmış bu kitap. Bence daha fazla okurla buluşmalı...