Varlığından haberdar olduğum fakat okumak için en ufak bir düşüncemin bulunmadığı bir kitaptı Fahrenheit 451 . Ta ki bir gece rüyamda aklımın ucundan dahi geçmeyen bu kitabı okuduğumu görene dek. Sabah uyandığımda kitabı almak ve bir an önce okumak için çılgınca arzuyla doluydum. Her şeyden öte sırf bu nedenle bile ‘rüyalarımın kitabı’ sıfatını hakediyor.
Kitaba gelirsek eğer, okuduğum en güzel distopik eserlerden biri kesinlikle. Henüz gerçekleşmemiş, fakat bence gerçekleşmesi artık o kadar da uzak olmayan bir gelecek sunuyor bize Ray Bradbury . Okuduğunuz satırlarda günümüze ait o kadar tanıdık noktalar mevcut ki çöküşün başladığını korkarak farkediyorsunuz.