Kitabın yarısındayım ve şu ana kadar ben de seninle benzer hisler içindeyim, okudukça konunun derinleşeceğini düşünüyorum yani önyargılı olmamak, hemen pes etmemek için umutla bakıyorum seriye ama hard science fiction sevenler için sanırım cyberpunk türü beklentiyi pek karşılamıyor. Benim cyberpunk alt türünde okuduğum ilk kitap bu ve seri bitince bu türü sevmediğime karar verecekmişim gibi geliyor. Zira şimdiye kadar ki kısımda hollywood yapımı aksiyon türünde gişe filmi tadı verdi. Dipnot: Diziyi izlemedim