Beklentimin altında bir kitap ile karşınızdayım. Hayal kırıklığına uğradım aslında ben daha heyecanlı bir kitap bekliyordum ama daha iyi yönleriyle hikayeyi anlatmış yazar. Aşkın en sade en güzel yanı ile karşılaşmak istiyorsanız kitabı okumalısınız. Ama benim gibi biraz değişik bir aşk yaşamı okumak isteyenlere önermem çünkü bana çok sade geldi. Yine de güzel bir dil ve anlatım kullanılmış okumak size kalmış bir durum ama okumaktan zarar gelmez.
Kitap yorumlarınızı bekliyorum.