Kitapta öncelikle bazı yazım hataları var. Bunları görmezden gelmek gerekiyor. Öyle çok rahatsız edici boyutta değil. İçinde iki tane öykü var. Birisi Sinyalci, diğeri Cinayet Davası. Ben ikisini de beğendim. Sinyalci sanki bir oyunda veya bir filmde vardı diye anımsıyorum. Kafamda görüntüler var ama hangisi olduğuna bir türlü emin olamıyorum. Küçük Karanlık Kitaplık gerçekten hoşuma gidiyor.