·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2010 17:58 Kitapı ilk aldığımda çok sıkılacağımı hissetmiştim ve okuduğumda dahada çekiçi bi hal almaya başladı ve inanın piskolojisi bozuk olanların okumasını tavsiye etmiyorum çünkü aykırı bir dili var kitabın bi zarın insanın hayatında nelerin mal olacağının en iyi göstergesidir son olarak ben beğendim ve çok hoşuma gitti iyi okumalar dilerim...