·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Nisan 2019 17:08 · “Romanda bir kahramanı olmalıdır, halbuki benimkinde kahramanın tersi olan ne kadar özellik varsa bir antikahramanda toplanmış” diyor Dostoyevski kitabında.
İsminden anlaşılacağı gibi notlar, nefretlik bir insanın kafasının içindeki gelgitlerinden ibaret. Özündeki çatışma öyle ustalıkla aktarılmış ki belki de kitapta adı geçmeyen bu antikahraman kendisidir? kim bilir?