Kitap gayet güzeldi ama o kadar büyük bir beklentiyle başladım ki benim için hayal kırıklığı oldu. Biraz fazla abartildigini düşünüyorum. Yazarın kalemi iyi ama bazı yerlerin fazla uzatıldığı için sıkılıp atlamak zorunda kaldim.
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma