·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2019 23:49 Aristokrat bir kadının sürgüne gönderildikten sonra yaşadıkları anlatılıyor. Yazar, yalnızlığın ne kadar kötü bir şey olduğunu ve insanın nasıl çöktüğünü, okuduğu her dakika boyunca okuyucuya fark ettirmeyi başarmış. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.