·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2019 16:40 Öğretmenin gücü üzerine harika bir çalışma olmuş. Okurken tekrar şevkli hale geldim. Öğretmen olarak yaptığım hataları düşünmemi sağladı. Bu aralar "sistem kötü ben ne yapabilirim ki" düşüncesi oluşmuştu. Verdiği örneklerle neler yapabileceğimi gösterdi. Sistem kötü olabilir ama bir öğretmenin yapabileceği çok fazla şey vardır. Doğan hoca bizden büyük büyük şeyler istemiyor. Bir öğretmenin gücünün nelerde saklı olduğunu gösteriyor. Bir bakışın, bir duruşun, bir selamın, bir tokalaşmanın öğrenci için önemini anlatıyor. Bir öğretmenin gücünün büyüklüğünü anlatıyor. Okunmalı. Dersler alınmalı ve asla umutsuz olmamalı.