·111 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2019 20:40 Uzun zamandır okumak istediğim bir kitap daha bitti. Mersault'un annesinin ölümü ile başlıyor hikaye. Sonrasında kahramanımızın hayata bakış açısını okuyoruz aslında. Kendi dönemine göre aykırı bir karakter. Düşünceleri,umursamazlığı diğer kişilere benzemiyor. Belki bu yüzden bu kadar ağır yargılandı ? Kitabın sonlarına doğru yargılayan savcıya bağıra çağıra bir şeyler söylemek istedim. Yani kitabın içinde gibi oluyorsunuz. Bir bakıma "Bir İdam Mahkumunun Son Günü" kitabına da benzettim. Benzetmeyenler alakası yok diyenler de olabilir tabi :) Okumadıysanız tavsiye ederim.