Genç okurlar için kişisel gelişim konusunda iyi bir kitap olduğunu düşünüyorum.Kitabı okurken hiç sıkılmadım aksine akıcıydı ve komik yanları da vardı.İçinde bir çok anlamlı söz vardı,bunları okurken notlar çıkardım ve defterime yazmakta mutluluk duydum :)