Kitap çok sade yazılmıştı, kısa sürede okudum. Oldukça güzeldi ama bazı şeyler bana eksik gibi geldi. Eğer ayrıntılı bir fantastik evren arıyorsanız, ben bu kitapta onu çok bulamadım. Ama karakterler çok güzeldi, bunu kabul etmeliyim.
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20137,5bin okunma