7/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2019 19. kitabı
Okuduğum kitaplarında sefaletten bahsediyor yazar. Sürekli darlık çeken insanlar... Bu kitap da öyle.. Kimsesiz iki yalnız insanın birbirlerine bağlılığını hüzünlerini sevinçlerini tüm duygularını birbirlerine yazdıkları aynı zamanda çok zor şartlarda ayakta kalmaya çalıştıkları anlatilmakta.. Bu iki insan birbirlerine çok yakın oturmakta, söz olur korkusuyla yüz yüze görüşmek yerine mektuplasmaktalar. Birbirlerini görmeyi sarılmayı hasret gidermeyi istemelerine rağmen bir türlü olmadı bu. Netice itibariyle bu kitabı okuduktan sonra kendi hayatınıza fazlasıyla sukredeceksiniz ️.
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Oda Yayınları · 199877bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.