·617 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Nisan 2019 21:47 Ben bir oblomovo’um eğer bir uşağım ve bir çiftliğim olsaydı aynı hayatı yaşardım onunla, uyku uyku hayatım bunla geçerdi. Hepimiz bir oblovomuz inanılmaz bir sondu harikaydı çok ders çıkarılacak bir kitap iyi okumalar.