·536 syf.····Okunma: 30 Nisan 2019 21:23 Kitabı daha önceden almıştım ama yazara karşı önyargım olduğu için okumaya başlayamamıştım bir türlü. Ah diyorum keşke elime geçer geçmez okusaymışım. İçerisinde geçmişi ve şimdiyi barındırıyor. Bilmediğim o kadar çok şey kattı ki bana kendimi daha mutlu hissediyorum. Din , bilim ne ararsanız var içerisinde. Hatta büyük bir güç için insanların neler yaptığını bile görüyoruz. Ve en önemlisi bana Hallacı Mansur ‘u tanıttığı , öğrettiği için yazara çok teşekkür ediyorum. Bazı korkularımın hafiflediğini hissediyorum. Yazarın diğer kitaplarını da kesinlikle okuyacağım.
Önyargıları mı da geri de bırakıyorum bir oyuncu çokta iyi bir yazar olabiliyormuş :)