Puan vermedi·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2019 16:31 İskender Pala uzun yıllardır kitaplarını severek,beğenerek okuduğum bir yazar.Bu kitabını da okumaktan çok keyif aldım.Kalbin hallerini,alçalış ve yükselişlerini başarılı bir anlatımla bizlere sunmuş.Onun sadece kan pompalayan bir et parçası olmadığını;hayatımızı,aklımızı,ruhumuzu,vicdanımızı yönlendiren bir vasıta olduğunu görmemizi sağlıyor.Ben başarılı buldum.