Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 02 Şubat 2019 12:29 Kitabın ismini görünce tamam dedim kesin bir hüzün, bir dram.. Belki bir savaş ve savaşın çocukları.. Ama nerdee :) 16 yaşındaki ergen Holden'imizin bunalımlı hayatından bir kaç gününü anlattığı ve anlatırken de bolca argo kullandığı, üslubunu hiç sevemediğim ama yine de bir sayfa daha, bir sayfa daha diye diye sonuna kadar okumayı başarabildiğim bir kitap. Kitap işi zevk meselesi.. Tabi bu kitabı seven beğenen kesime saygım var ama ben kitabı kimseye tavsiye etmedim edemiycem.