Puan vermedi·79 syf.··
2021 1. kitabı
İnsanlığı şöyle anlatiyor yazar; "Çirkin olan insanlığın en ust kabuğudur. Adam olan hem kendi kabugunu, hem insanlığın kabuğunu durmadan soymaya çalışır. Soydukça ortalık aydınlanır, soydukça..." Iki gencin hayata tutunma çabası ile eski Istanbul un güzelliğinin nasıl yitip gittiğine şahit olduğum, kah üzülüp kah düşündüğüm bir eserdi. Tesekkurler Yasar Kemal...
Kuşlar da GittiYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202218bin okunma
·
6 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne güzel tanımlamış insanlığı ve insan olabilmeyi. İlhan Selçuk'un 'İnsan hayatı boyunca kendi heykelini yontar.' sözünü anımsattı.