Puan vermedi·224 syf.··
2019 45. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2019 10:22
Bana göre vasatın çok çok altında bir kitaptı Ve hiç bir edebi özelliği olmayan yarım bırakmakla Ve devam etmek arasında gidip geldiğim bir kitap oldu.Alex’in dengesiz hareketlerinden duygularından içime fenalık bastı.Tamamen best seller.Okunmasa da birşey kaybetmezsiniz
Yedi YılPeter Stamm · Nebula Kitap · 2018521 okunma
··
194 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Duygularıma tercüman olan şahane bir yorum 👏👏