Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
· İçime huzur kaplatan bir kitap oldu . Hem meraktan bir an önce bitirmek isterken bir yandan da bitmesini istemedim. Farklı hayatların farklı kişiliklerin bir araya gelmesini anlatan kitap . Bize aşkın değerlerin arkadaşlığın ne kadar önemli olduğunu anlatıyor . Ve bazen hiç beklemediğimiz zaman mucizelerin olabileceğini ve sevginin gücüyle herşeyin düzelebileceğini bir kış gününde içilen sıcak çikolata tadında anlatıyor.