·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mayıs 2019 23:26 Her çocuğun hayalidir UZAY. Astronot olup başka gezegenlere gitmek gökyüzünde dolaşmak. Ben de onlardan biriydim belki de bu yüzden çok sevdim bu kitabı. Tess Gerritsen'in kalemini seviyorum. Bu kitabı biraz farkli tat bırakıyor insanda. Kötüler yok sadece kahramanların oldugu; akıcı yer yer gerilimi hissedebileceginiz bir roman. Söylenecek çok şey var ama kitabın büyüsünü bozmak istemiyorum. Okumadıysanız en kısa zamanda başlayın, okuduysanız ne demek istedigimi çoktan anladınız zaten