Biraz beni yordu doğrusu,Emrah serbes üst üste okunmaması gereken yazarlardanmış onu anladım.Betimlemelerine kurgularına bayılmama rağmen bu kitapta sıkıldım nedense.Tekrara düşmüş gibi geldi bana,araya başka kitaplar alarak okumak lazım demekki,benim gibi bir yazarı benimseyip bütün kitaplarını peş peşe okuyanlardansanız Emrah serbes kitaplarında bunu yapmayın.