·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mayıs 2019 19:12 Kitap olduğundan fazla güzel. Macera kitaplara bayılıyorum. Macera sevenlere tavsiye ederim. Dünyanın merkezine inmek için çok fazla çaba ve karşılarına çıkan engeller... Ama pes etmemek en güzeli. Çıkarımda bulunmak istersem bu dünyada sadece mücadele etmelisin kendini yükseltmek için. Ve asla pes etme.