Gerçekten beğenerek okuduğum ve etkilendiğim bir kitap.Şiddetle tavsiye ederim.Kitap samimi bir dille yazılmış denemelerden oluşuyor. Çocuklar için yazılmış izlenimi uyandirsa da her yaşta insana hitap eden, insanı alıp çocukluğunun masalsı ikliminde seyahate çıkaran güzel bir eser.