Fantastikmiş. Hah. Hiç fantastik okumasak kanarız belki. Kitap o kadar sıkıcı ve durağandı ki yarım bırakmamak için kendimi zor tutum. Bunu bir kitap fuarında araştırma vaktim olmadan almıştım ve sorduğum tezgahtar bana fantastik olduğunu söylemişti. Büyük bir hevesle aldığım kitap Wattpadden çıkma olduğu öğrendiğim an solmuştu. Sıradan bir Wattpad kitabı işte. Kitabı bağlayan sadece yazarın betimlemeleriydi. Ne karakterler ne de olaylar benim için yetersizdi. Sonu güzeldi bir tek fakat ikinci kitabı olduğunu öğrendiğimde onun da bir tuzak olduğunu anlamıştım. Buna rağmen ikinci kitabı da aldım. Fakat sonuç değişmedi. Hüsran.