8/10
·204 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
·
260 günde okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2019 20:27
Ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasa... Emir olmadığında ve ayrılık gerçekleşmesiğinde nasıl bir distopya ile karşılaşabileceğimizi bize anlatmış yazar. Okuduğum 3. kitabı olduğu için artık yazım stiline ve üslubuna alıştım diyebilirim, bu da okumayı daha keyifli kıldı. Hikayeyi anlatırken bir anda sanki karşımızda dgözlerimizin içine bakıp tüm sahne ışıklarını üzerimize cevrildiği hissiyatı uyandırıyor, seviyorum, neyse... Saramago, aslında içinde bulunduğu toplumun dinamiklerini, ahlak seviyesini, inanç düzeyini, devlet reaksiyonunu, dini yapıyı çözmüş bir yazar. Ölümün yürürlükten kalkması gibi tarihteki en büyük değişimlerden biri ile karşılaşıldığında insanlıktaki değişimin de ne yönde olabileceğini temiz bir şekilde anlatmış. Kesinlikle tavsiye ediyorum...
Ölüm Bir Varmış Bir YokmuşJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 202015,4bin okunma
·
199 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.