Bu nasıl muhteşem bir kitaptır. Okuyalı yaklaşık 3 sene olmuştur ama hala (olay örgüleri dahil) üzerimde bıraktığı duyguları ve hisleri unutamıyorum. Bu duyguyu kelimelerle ifade etmek gerekirse "büyük bir maceranın ardından hüzünle karışık yorgun ve mutlu bir dönüş yolunda yaşanan fena bir son... Okuyanlar bahsettiğimi anlayacaklar. Okumayanlara tek tavsiyem okurken arabada aniden gaza basınca insan koltuğa yapışır ya aynı o şekilden kitabı okumaya başlayın. Zaten başladıktan sonra okumanız şart değil o size kendini okutacak , kitabın cümleleri beyninizden tatlı akacak.