5/10
·301 syf.··
2015 28. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2015 17:13
Elime aldım ve kitap bitti. Çok sürükleyici ve merak uyandıran bir kitap ama kitabın dizisi çıktığı için 2.kitabı okumanın bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Bilim-kurgu okumayı seven biri olarak kötü diyemem ama çok güzel de diyemem.
Edebiyat
The 100Kass Morgan · GO! · 20144,300 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.