·301 syf.····Okunma: 18 Eylül 2015 17:13 Elime aldım ve kitap bitti. Çok sürükleyici ve merak uyandıran bir kitap ama kitabın dizisi çıktığı için 2.kitabı okumanın bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Bilim-kurgu okumayı seven biri olarak kötü diyemem ama çok güzel de diyemem.