Birinci kitaba göre daha iyi buldum.Konu cinsellikten çok duygusallığa çekilmiş ve aşkı barındırmaya başlamış.Christian'ın dönüşümü kitaba olgunluk katmış.Aşkı için kendini değiştirmeye çalışması,kendi karakterinden ödün vermesi çok hoştu.Ana ve Chris arasında ki duvarların yavaş yavaş yıkılmasını ve birbirlerine bağlanmalarını sağladı.Çoğu insan bu seriyi duyduğunda akıllarına cinsellik geliyor ama benim, sevdiği kadın için kendinden vazgeçebilen bir adam geliyor ki Chris'in Ana sırf onu terketmesin diye onun önünde eğilip itaat etmesi de bunu kanıtlayan en güzel örnekti ve bence kitabın en iyi sahnesiydi.Okumanızı tavsiye ederim ama okurken fiziksele değil duygusallığa yoğunlaşın derim asıl olay orada başlıyor...