Düello sahnesi,kozlarını paylaşmaları kitabın en güzel yeriydi bence ve bir çok anlam barındırıyordu içinde.Sevgi o kadar güzel işlenmiş ki,aslında bu hayatta ki tek çözümümüz...Hepimizin içinde bir Voldemort ve Harry barınıyor seçimde bizim elimizde...Asla okumaya doyamayacağım.