·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2019 23:19 Arkadaşlar ben bu eserin önce film uyarlamasını izledim ve gerçekten çok beğendim. Yabancılaşmayı, kayıtsızlaşmayı şiirsel bir anlatımla (ek olarak Fransızca'nin dasanat dili olduğunu düşünüyorum) sinema diline uyarlanması muhteşem olmuş. KESİNLİKLE izlemenizi tavsiye ediyorum. Fakat kitaba gelirsek -filmden sonra izlememin etkisi elbette ki var- filme göre çok daha derin bir anlatım beklerken aradığımı bulamadım. Varoluşsal romanları seviyorsanız önerebilirim ama istediğim aromayı bulamadığımı söyleyebilirim.